Montag, 12. September 2011

♥ Cute School Stuff

Hello guys,

today I want to show you my school stuff. On Thurstday school is starting again .
Two weeks ago I was happy about it but now i dont want to go to school again! xDD



Close ups:
The Hello Kitty pen and the Hello Kitty book are new.
Details:
Also new: Rilakkuma pencil case!
I love Rilakkuma! It's my favourite brand!! ♥ *__*

Front:
Back:
Inside:

I hope you like my school stuff!! ^^
But I think I'm the only one at school who has Hello Kitty and Rilakkuma school!!! xDDD
Normally just little kids have this kind of stuff!!! xD
lol... but I don't care!!! I love all cute things!! xD

♥♥♥

Kommentare:

  1. so cuteeee!!! XD I have a lot of too cute stuff for school too xD

    AntwortenLöschen
  2. du bist nicht die einzige ^^
    nicht nur wir sondern auch ein paar andere blogger hier haben so kitsch-kram für die schule ^^

    aber ich beneide dich um dein mäppchen haha <3

    AntwortenLöschen
  3. ja. aber leider gehen die nicht mit mir auf die schule!!! xD auf meiner schule bin ich mit sicherheit die einzige!!! :D es gibt zwar mal ein paar mädchen die haben dann nen hello kitty stift oder so aber die ham halt nicht alles von hello kitty und rilakkuma!!! xDDD

    AntwortenLöschen
  4. woher hast du den Hello Kitty Schulplaner wenn man fragen darf?

    AntwortenLöschen
  5. den hab ich bei amazon.de gekauft! :)

    AntwortenLöschen
  6. wieso fängt bei dir erst donnerstag die schule an ?? DD:: UNFAIIIR

    AntwortenLöschen
  7. Sometimes I wish I still was a student to buy these nice stuff... ^__^

    AntwortenLöschen