Samstag, 3. März 2012

♥ Cherry Blossoms Instead Of Bellypiercing ;__;

Hello,

today I went to the piercing studio.
I want a bellypiercing.
The staff looked at my belly button and said it's not possible. She said I have not enough belly edge. don't know if it's the right word! O.o even don't know if the german word exists! (bauchnabelrand ... so hat sie es gesagt! xD) If I get the normal belly piercing it's possible the piercing could grow out of my belly and then I would have an ugly scar. -.-

BUT she said I can have a bottom bellypiercing. I said I would think about it.
Later at home I googled and found some pics:



I think the bottom piercing is also nice.
So on Monday I go to the studio again and get my bellypiercing!!!
Finally!!!
 

 
 In the evening I went to the restaurant Osaka.
I love it. The cherry blossom tree is soooo beautiful ... the atmosphere is just stunning!
and the food is good too.



gyoza ♥


Outfit:
 

  
 Sweater: Liz Lisa
Skirt: Yesstyle


had worn my new half wig / extension piece with some of my human hair extensions. I love the color. It's exactly the color I dyed my hair first BUT everytime I wash my hair ... it gets brighter and brighter ... -.- I hate it!

My eye make-up:
 Upper lash: essence
Bottom lash: Diamond Lash
Circle lens: Princess Mimi Apple Green

 I only had 5 minutes to fix my hair ... it looks really messy! But I love my eyes in this picture!


The extension piece I bought from ebay:
 
and in the end my Bubble Tea:
I had the Holland theme :D
Kiwi Green Tea with Strawberry Bubbles

bye bye
♥♥♥

Kommentare:

  1. ^_^ du musst aufjedenfall Bilder machen von deinem Bauchnabelpiercing!! Und sagen wie es war ... bin auch schon die ganze Zeit am überlegen ob ich mir eins stechen lasse ... aber ich hab irgendwie angst vor der Nadel :D ... ( obwohl ich schon mein Industrial-Piercing mit zwei Stichen überlebt habe) :D ...
    Ich mag dein Outfit wirklich sehr :) du bist echt wahnsinnig hübsch ^-^♥ und das meine ich wirklich so ;) freu mich auf den nächsten Eintrag :)

    Liebe Grüße
    Tamy

    AntwortenLöschen
  2. ja. mach ich aber jetzt ist mein bauch ein kleines bisschen angeschwollen und ich glaub das gibt noch nen blauen flecken! -.- und bluten tut es auch ... voll ekelhaft! aber was tut man nicht alles um schön zu sein! haha xD
    die nadel ist nicht schlimm. und weh tuts auch nicht. fühlt sich an wie impfen. :D
    danke fürs kompliment! ^___^

    AntwortenLöschen
  3. Wuaah wie ich Bauchnabelpiercings liebe!! (*㉨*♥)

    AntwortenLöschen