Montag, 26. März 2012

♥ New Diamond Lashes & Outfits

Hello,

I hope you enjoy the nice weather!!! 
Everyday is sunny and i can finally wear my spring clothes! :D

Outfits and pics from the recent days:


Outfit 1:
 Top: Zara
Skirt: Liz Lisa
Socks: Sayuri
Shoes: Yumetenbo


Outfit 2:
 Dress: Zara
Belt: Tally Weijl
Shoes: sweetgyarushop


My Diamond Lashes arrived!! FINALLY after 2 weeks! -.-

Diamond Lash Sweet Eye - Diamond Lash Glamorous Eye

 I like the lashes but the lower lashes are better for dark make-up. So I will often use them when I go clubbing! :D
But you can also use the upper lashes for lighter make-up.


Outfit 3:
Top: H&M
Trousers: City Girl
Shoes: City Girl


bye bye
♥♥♥

Montag, 19. März 2012

♥ Random Pics

Hi,

just some pics from the weekend:


Friday:




Eye make-up_
 Lashes: Essence & Diamond Lash
Circle Lenses: Geo Cafe Series Macchiato Brown


 Hair: back and side:

Outfit:
 Top: Tally Weijl
Scarf: Tally Weijl
Necklace: Tally Weijl
Skirt: Liz Lisa


Saturday:

hair from the side:
(I used my extensions and my half wig from ebay.
It's a very easy hairstyle. Done in 5 minutes.)
:D


Eye make-up:
Lahes: Essence & Diamond Lash
Circle Lenses: Princess Mimi Green Apple

I'm still waiting for my Diamond lashes! -.-


Outfit:
Scarf: Tally Weijl
Top: Liz Lisa
Skirt: Liz Lisa
Boots: Deichmann


Currently I have no time to write long posts. I have practicum from 8am to 5pm and I need one hour to get home. So everyday I'm at home at 6pm. And then the only thing I want to do is sleeping!
xDD

bye bye
♥♥♥

Dienstag, 13. März 2012

♥ Egg April Scans & 2NE1 & Big Bang New Singles

Hello everybody,


today I show you some scans from the popular magazine Egg.
I love the magazine, especially the april issue.
My favourite models are on the cover and there are so many beautiful pics of them. I love Erichosu and Manya!!!! They are just gorgeous!!! *___* But Mami is great, too. :D
enjoy: ^___^

(click to enlarge)





























Mittwoch, 7. März 2012

♥ For All German Gyaru Lover's: Gal Meet Up Munich

SPRING GAL MEET UP MUNICH
 
Hallo meine lieben Leser,

ich und Rin haben gestern beschlossen ein Event zu veranstalten. Wir hatten das schon länger vor, aber sind bis jetzt nicht dazu gekommen.
Die meisten Treffen sind ja im Norden von Deutschland (meistens Düsseldorf wegen dem Puriautomaten) und da dachten wir es wär super wenn es mal ein Treffen in Bayern gäbe. Das ist nicht so weit weg und auch noch einigermaßen bezahlbar! Nach Düsseldorf fahren kostet einen Haufen Geld!! Das war auch der Grund weshalb ich beim X-Mas Meet in DD nicht dabei war. Die Fahrkarte alleine hat schon 90 euro gekostet... und das alles mit Hotel und Essen usw o.O ... das wäre einfach viel zu teuer gewesen.



Nun zum Event selbst:
Das Treffen findet in München statt. Wir treffen uns um 13:00 Uhr beim Star Bucks im Hbf. Der ist groß und nicht zu übersehen! :D
Jeder ist herzlich willkommen. Es ist nicht Pflicht den Style zu tragen oder darüber viel zu wissen. Es können auch gerne Leute kommen die sich nur dafür interessieren oder den Style kennenlernen möchten. Auch Anfänger sind herzlich eingeladen! :D
Also keine Angst haben. Wir beißen nicht und wir werden auch keinen verscheuchen! haha
Ich wollte das nur erwähnen. Kann sein das sich deshalb manche nicht trauen hinzugehen. Aber wie gesagt. JEDER ist willkommen. In erster Linie geht es ja auch darum mit Leuten Spaß zu haben, die die selben Interessen haben! :)
Also ich freu mich schon total aufs Treffen. Musste in letzter Zeit auch an Himeberry (mein alter Galcir) denken. Es war schon ne geile Zeit und ich hatte immer total viel Spaß!
Ich mag zwar auch meine normalen Freunde, aber es ist wieder was ganz anderes Freunde zu haben die den gleichen Style haben! Da wird man wenigstens nicht komisch für seine Klamotten angeschaut! haha xD ... ne Spaß... man kann halt dann auch mal über Mode und die ganzen Models quatschen. Wo mich die "Normalos" nur fragend anschauen würden!

So... etz hab ich genug gelabert! ;D
Ich freu mich einfach rießig und bin auch schon total aufgeregt! hihihi
 
Ich hoffe ihr seid dabei!!!!
Mehr Infos auf Facebook!

noch nen schönen Tag
♥♥♥

Yaya

Dienstag, 6. März 2012

♥ March Nails: Candies


Hi,

here some pics of my nails:





I love Candies on nails. I think it looks so cute! :D

Close-up:


 I hope you like my nails! 
^___^

good evening ♥~
bye bye

Samstag, 3. März 2012

♥ Cherry Blossoms Instead Of Bellypiercing ;__;

Hello,

today I went to the piercing studio.
I want a bellypiercing.
The staff looked at my belly button and said it's not possible. She said I have not enough belly edge. don't know if it's the right word! O.o even don't know if the german word exists! (bauchnabelrand ... so hat sie es gesagt! xD) If I get the normal belly piercing it's possible the piercing could grow out of my belly and then I would have an ugly scar. -.-

BUT she said I can have a bottom bellypiercing. I said I would think about it.
Later at home I googled and found some pics:



I think the bottom piercing is also nice.
So on Monday I go to the studio again and get my bellypiercing!!!
Finally!!!
 

 
 In the evening I went to the restaurant Osaka.
I love it. The cherry blossom tree is soooo beautiful ... the atmosphere is just stunning!
and the food is good too.



gyoza ♥


Outfit:
 

  
 Sweater: Liz Lisa
Skirt: Yesstyle


had worn my new half wig / extension piece with some of my human hair extensions. I love the color. It's exactly the color I dyed my hair first BUT everytime I wash my hair ... it gets brighter and brighter ... -.- I hate it!

My eye make-up:
 Upper lash: essence
Bottom lash: Diamond Lash
Circle lens: Princess Mimi Apple Green

 I only had 5 minutes to fix my hair ... it looks really messy! But I love my eyes in this picture!


The extension piece I bought from ebay:
 
and in the end my Bubble Tea:
I had the Holland theme :D
Kiwi Green Tea with Strawberry Bubbles

bye bye
♥♥♥